Якщо вибираю "Оплата банківським переказом" вискакує повідомлення "брак коштів"?
  • Це повідомлення вказує на нестачу коштів для купівлі виброненого авіаквитка (-ів) на балансі підприємства. Будь ласка, зверніться до Контактного центру InterLine Aero для оформлення рахунку на оплату.
Чому моя платіжна картка не приймається до оплати?
  • Ви можете оплатити авіаквитки картами Visa Classic, MasterCard та American Express.У деяких випадках оплату можна зробити за допомогою картки типу Electron (якщо Ваш банк дозволяє операції з покупок в інтернеті).Перешкодою для здійснення оплати по карті можуть бути такі причини:
  • Недостатньо коштів для оплати замовлення. Перевірте баланс Вашої картки, поповніть рахунок та повторіть спробу.
  • Ви неправильно вказали дані картки (номер, термін дії, власник, CCV\CVV картки). Перевірте, чи ви точно внесли дані карти. Звертаємо Вашу увагу, що дані у формі оплати необхідно заповнювати точно, як написано на карті.
  • У вас встановлено ліміт на зняття коштів із картки протягом одного дня. Найчастіше з метою запобігання шахрайським операціям банки можуть встановлювати ліміти на зняття коштів протягом одного дня. Вам необхідно звернутися до Вашого банку, щоб зняти таке обмеження.
  • Ваш банк не дозволяє проводити оплату в інтернеті за допомогою кредитних карток.Зверніться до Вашого банку для уточнення цього питання.
Як мені повернуть гроші при поверненні авіаквитка оплаченого платіжною карткою?
  • Сума повернення залежить від правил застосування тарифу.Після її узгодження, кошти повертаються суворо на карту, з якої здійснювалася купівля, або, у разі оплати корпоративною карткою підприємства, на баланс підприємства у системі. Проте надходження коштів на картку відбувається у терміни, що відповідають умовам роботи банку-емітента (що випустив картку).
Як я можу знати, що продаж пройшов успішно?
  • Після успішної операції продажу квитка з'явиться поле «е-квиток», в якому після прізвища пасажира вказується номер авіаквитка.Також з'являється меню Е-КВІТОК, увійшовши в яке ви можете роздрукувати форму електронного квитка.
Після створення бронювання, за кілька днів, виявляю зміну вартості.Чим це спричинено?
  • У зв'язку зі зміною курсової різниці по відношенню до валюти оплати, може зміняться вартість авіаквитка (-ів). Щоб уникнути цих змін, викликайте рахунок на оплату в день планованої покупки.
Як виглядає номер замовлення під час створення бронювання?
  • Номер замовлення (PNR) виглядає так: ReferenceID : 4IUWZC
Скільки авіаквитків я можу купити одночасно?
  • В одному бронюванні може бути не більше 4 пасажирів (дорослі/діти) до двох немовлят.
Як проводити зміни у бронюванні?
  • До продажу авіаквитка - шляхом створення нового бронювання. Після продажу (якщо це дозволяють правила застосованого тарифу) використовуючи меню «Операції з квитком». Далі вибираєте категорію вашого запиту відмова/скасування/повідомлення, вводите інформацію та натискаєте «надіслати».
Чи можу я замінити/змінити прізвище в оформленому бронюванні?
  • Заміна імені або прізвища у завершеному бронюванні є неприпустимою операцією щодо правил авіакомпаній. Це тягне за собою втрату всієї суми, внесеної за авіаквиток, оскільки в таких випадках ми повинні скасувати вже готове замовлення та оформити новий квиток.Усі пов'язані з цими операціями витрати здійснюються за рахунок покупця.
Чи можу я скасувати замовлення після придбання квитка?
  • Протягом дня здійснення продажу Ви можете анулювати авіаквиток (-ти) без застосування штрафних санкцій. Для цього необхідно відкрити Ваше замовлення та вибрати меню Ануляція без штрафних санкцій (VOID).
Чи можна відправити в подорож дитину одну?
  • Бронювання та продаж несупроводжуваних дітей через систему – неможливе.Будь ласка, звертайтесь до Авіакомпанії перевізника на пряму.
Якщо ми летимо Київ – Москва з нашим нац.паспортом,я можу вписувати ПІБ туристки кирилецею ?
  • Вся перевізна документація оформляється англійською. Тому в разі відсутності у пасажира документа міжнародного зразка необхідно вносити дані на латиниці з огляду на правила транскрипції.
Як отримати інформацію щодо правил перевезення особливих категорій пасажирів чи тварин?
  • Інформацію даного типу Ви можете отримати, звернувшись до Авіакомпанії, що здійснює обраний рейс.